Advies over uw Zorgadministratie en marketing

Orde van Aanpakken zorgadministratie ontzorgd
Heeft u genoeg van al die administratie?

Als jarenlange ondersteuner van de psychiatriepraktijk van mijn partner weet ik als geen ander hoe specialistisch en tijdrovend het registreren en factureren van cliëntbehandelingen, of het opzetten en bijhouden van een eigen website is. Psychiaters en psychotherapeuten worden met contractmanagement, DIS- of ROM-aanleveringen en debiteurenbeheer wel heel erg uitgedaagd om naast hun capaciteiten als behandelaar een financieel administratief en communicatief hoogstandje te worden. Ik heb die praktische talenten juist wel. Daarom kan ik u heel goed adviseren over uw praktijkadministratie, -website en marketing.

Psychiaters en psychotherapeuten zijn 35-40% van hun tijd met zorgadministratie bezig!

Onderzoeksbureau Linkin Business deed voor de Orde van Aanpakken een onderzoek naar de perikelen rondom zorgadministratie en marketing bij vrijgevestigde psychiaters en psychotherapeuten. Voor dit onderzoek werden vrijgevestigde psychiaters en psychotherapeuten uit Noordwest Nederland ondervraagd. Lees hier meer over de onzinnigheid die zij ervaren bij het drukke administreren.

Onzinnigheid van GGZ zorgadministratie Orde van Aanpakken
Orde van Aanpakken ggz zorgadministratie regelen
Uw Zorgadministratie op orde

Ik adviseer en help psychiaters en psychotherapeuten bij hun zorgadministratie, website en marketing.

Ik help u bij:

Wegwerken achterstanden
Methode en ritme in facturatie en debiteurenbeheer
Overzicht op uurtarieven binnen en buiten DBC’s
Contractbeheer
Opzetten en bijhouden van uw eigen website
Hulp bij nieuwsbrieven en marketingactiviteiten

projectmanagement-uitgelegd
Uw Zorgadministratie en marketing op orde

Ik heb een goed overzicht op de bedrijfsvoering van ggz-praktijken, en kan een goede basis creëren om uw administratie en communicatie weer goed bij te houden.

Uw voordelen bij advies over zorgadministratie en marketing zijn:

Overzicht en grip op uw zorgadministratie
Facturatie op de rit
Actuele website en nieuwsberichten

Over tot: de Orde van Aanpakken

projectmanagement-uitgelegd-2

Waarom overgaan tot de Orde van Aanpakken?

Ik  heb jarenlang als manager en consultant gewerkt voor organisaties in veel verschillende branches. Daarnaast ben ik al die tijd administrateur van de psychiatriepraktijk van mijn partner. Wat ik het beste kan is regelen en zaken op orde stellen. Altijd met oog en respect voor de mens. En altijd geordend, doortastend en enthousiast. Ik help graag ondernemers met het regelen van die dingen waar zij zelf niet aan toekomen, maar die wel moeten gebeuren. Altijd met de mentaliteit van aanpakken!

Dit krijgt u bij de Orde van Aanpakken:

Overzicht
Uw zaken op orde
Handen uit de mouwen

De Orde van Aanpakken regelt uw zaken écht!